Prekių pristatymo sąlygos

Prekės pristatomos tik Lietuvoje

Vilniuje, sutartoje vietoje, prekių atsiėmimas - nemokamas

Pristatymo kainos:

iki 2 kg svorio siuntoms - 2,50 eur (paštomatu), 3,75 eur (kurjeriu)

Nuo 2 kg iki 5 kg - 3,20 eur (paštomatu), 4,60 eur (kurjeriu)

Nuo 5 kg iki 10 kg - 4,20 eur (paštomatu), 6,15 eur (kurjeriu)

Nuo 10 kg iki 30 kg - 5,70 eur (paštomatu), 8,25 eur (kurjeriu)

8. Prekių pristatymas

8.1. Apsipirkimo eigoje turėsite galimybę pasirinkti pristatymo būdą ir sužinosite prekės pristatymo kainą Lietuvoje iš pateiktos lentelės.

8.2. Pirkdami prekes mūsų E-parduotuvėje, didžiąją daugumą prekių gausite per 1-3 darbo dienas. Orientacinis prekių pristatymo terminas nurodytas šalia kiekvienos prekės. Jei tokios prekės šiuo metu neturime, apie pristatymo terminą Pirkėjas bus informuotas papildomai, jo nurodytais kontaktais.

8.3. Prekės pristatomos į Klientui artimiausią miesto (rajono) siuntų tarnybos terminalą /paštomatą. Prekės siuntėjas arba pardavėjo partneris -Siuntų tarnyba, informuoja Klientą apie prekių pristatymą el. paštu, arba užsakyme nurodytu telefonu siunčiant SMS žinutę.

8.4. Gavėjas iš gavimo terminalo privalo atsiimti siuntą per ne ilgesnį nei septyniasdešimt dviejų valandų terminą, skaičiuojant nuo pristatymo momento.

8.5. Jeigu siunta gavimo terminale neatsiimama per ne ilgesnį nei septyniasdešimt dviejų valandų terminą, ji iš terminalo paimama ir saugoma pas Vežėją 15 (penkiolika) kalendorinių dienų. Apie tai Klientas informuojamas SMS žinute ir/arba e-paštu. Klientas dėl tokios siuntos atsiėmimo arba grąžinimo privalo kreiptis į Operatorių. Per nurodytą saugojimo laiką neatsiimtos tokios siuntos nustatyta tvarka perduodamos valstybės nuosavybėn.

8.6. Klientas įsipareigoja prekes priimti pats. Tuo atveju, kai jis prekių pats priimti negali, o prekės pristatytos nurodytu adresu ir remiantis kitais Kliento pateiktais duomenimis, Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių pristatymo netinkamam subjektui.

8.7. Kai dėl Kliento kaltės arba nuo jo priklausančių aplinkybių kurjeris neturi galimybių pristatyti prekes, jis papildomai derina Klientui tinkamą naują pristatymo laiką. Kitu atveju, Klientui tris kartus nepriėmus prekių, prekės grąžinamos Pardavėjui, o Klientas neturi teisės reikšti pretenzijų dėl prekių nepristatymo laiku. Be to, Pardavėjas visais atvejais atleidžiamas nuo atsakomybės už prekių pristatymo terminų pažeidimą, jeigu prekės Klientui nėra pristatomos arba pristatomos ne laiku dėl Kliento kaltės arba nuo Kliento priklausančių aplinkybių.

8.8. Klientas privalo nedelsiant informuoti Pardavėją telefonu +37060880896, +37060880891 arba elekroniniu paštu: tastevilnius@gmail.com jeigu siunta pažeista.

8.9. Visais atvejais, kai kurjeriams pristačius prekes Klientui, siuntos pakuotė yra išoriškai pažeista, Klientas privalo kurjerio pateikiamame siuntos pristatymo patvirtinime nurodyti (parašyti pastabas) arba surašyti atskirą aktą dėl tokių trūkumų. Tai Klientas privalo įgyvendinti dalyvaujant kurjeriui. Tokių veiksmų neatlikus, Pardavėjas atleidžiamas nuo atsakomybės prieš Klientą dėl prekių pažeidimų, jeigu tokie pažeidimai buvo sąlygoti pakuotės pažeidimų, kurių Klientas nepažymėjo siuntos pristatymo patvirtinime.

8.10. Tais atvejais, kai priėmus prekes Klientas pastebi, jog siuntoje nėra tinkamas prekių komplektas arba pateiktos prekės skiriasi nuo užsakytų , Klientas privalo nedelsiant informuoti apie tai telefonu +37060880896, +37060880891 arba elektroniniu paštu: tastevilnius@gmail.com